یا حسین ابن علی روحی فداک

۱.دعا کنید ای فرشتگان

سحر نگردد شب حسین

که می رود شاه تشنه لب

نمی رود زینب حسین

کبوتران زمان پرواز اخر است

که مقصد تمامتان حوض کوثر است
۲.امشب با اقا منصور و عده ای دیگر رفتیم هیئت جای شما خالی خیلی لذت بردیم

۳. به یه نفر نیاز مندیم جهت کمک کردن در مطلب دادن

صدای محرم

۱.صدای طبل و سنج امانم رو بریده بود داغون شده بودم خدا یا بسه چقدر عذاب می کنی خدایا چگونه می توانی بنده ات را این همه اذیت کنی ...
بعد از اون اتفاق دیگر سفیدی برایش معنا نداشت نا امید بود از همه از خودش از دوستانش از خدایش ...
صدای طبل باز هم از پنجره به درون سرازیر بود ...
پسرک سرش را ارام از پنجره بیرون کرد صدای طبل بلند تر شده بود با چشمانش دسته را دنبال می کرد کم کم اشک از چشمانش جاری شد ...
اینبار صدایی دیگر از اسمان می امد  نوایی اسمانی 
         قل یا عبادی الذین اسرفوا علی انفسهم لاتقنطوا من رحمت الله یغفر الذنوب جمیعا                                                        انه هو الغفور الرحیم
             
نور امید در دلش روشن شد
۲.امروز با یه بنده خدا چت می کردم تو چت دعوا شد کار به جاهای باریک کشیده شد خدا داند چه می شود

۳.عاشورا داره می یاد ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجات... خدا یا ما را هم در این کشتی سوار کن
۴.من از تمام کسانی که در پست قبلی بهشون بر خورده بود معذرت می خواهم بخصوص اقا رسول
فریاد من شکایته یه روح بی قراره
۵. اقا کروش نیاز اساسی به حرف زدن باهات دارم

۶.یا حسین

تو مث یه تیکه ابری...

1.درباره کاری که حسین در تاریخ کرده است بسیار سخن گفته اند وبسیار نوشته اند و می گویند و می نویسند .قدما بگونه ای انرا توجیه می کنند و متجددین روشنفکر بگونه ای دیگر اما من به تازگی متوجه شده ام که امکان ندارد کاری را که حسین کرده است بفهمیم.

عظمت حسین ازیکسو،وشخص بینی ما ، از سوی دیگر ، موجب شده است که انچه را که از حسین بزرگتر است ، در زیر درخشش عظمت حسین ، نبینیم و آنچه که از حسین بزرگتر است آن چیزی است که حسین بخاطر آن قربانی شده است،این است که همواره از حسین سخن گفته ایم اما هرگز از آنچه که حسین بخاطر آن سخاوتمندانه خود را قربانی کرد یاد نکرده ایم . من می خواستم درباره آن اصلی که حسین و حسینی ها قربانیش شده اند و عظمت آنان در تاریخ بشر و در مذهب ما ، و در پیشگاه خلق و خالق ، بخاطر اینست که اصل را و این معنی را با تمام زندگیشان و مرگشان نشان داده اند ، بیان کنم و ان چیزی نیست جز  شهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادت

2.سانسور
3.ملت برا ما هم دعا کنید که بهترین دعا ها دعای شماست به دعاتون احتیاج دارم

4.عضو جدید نمی یاد ناز کرده... ما هم گفتیم به درک

۵.تو مث طراوت گلای پونه چرا رفتی از برم ای دیوونه
  تو مث یه تیکه ابری توی اسمون ابی پاک و ساده مث رویا مث خوابی...
بین منو تو فاصله غوغا می کنه  یاد حرفای قشنگت منو رها نمی کنه
تو منو گذاشتی رفتی توی روزگار وحشی توی کوچه های غربت دنبالم حتی نگشتی
۶.حرفی برام نمونده    سکوت حرف اخر