Education

i think that we'd better go through the teach and learn approach
according to my personal idea it is a good way to write about some educational subjects which can help every body and in the comments part every one can ask his/her question

its my idea and all you can do is to provide us with your useful comments

it is just an experiment and your comments will evaluate for the final decision

thank you very much

The Guardian   

نظرات 7 + ارسال نظر
غریبه دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:16 ب.ظ

به نام خدا
اهل تهرانم. پیشه ام تحصیل است. من نه ذوقی دارم. و نه شعر می گویم. من در این دود سیاه. و در این جهل زمان. به خدا می نگرم
به خدایی که در این نزدیکی ست. نه به ایننزدیکی. نه در این شهر شلوغ. لای این برجکها
من نمازم را با بغض می خوانم. من وضو با تپش اشک دلم می گیرم.
دست هر کودک ده ساله شهر. سبدی اشک است از قعر دلش. و کبوترها. به فواره ظلم بشری می نگرند.
کشتی تایتانیکی باید ساخت. و از این شهر گریخت. رفت و در آب غریبی غرق شد. پس برای ماندن
آب را گل نکنیم.شاید این آب همان باشد. اب دریایی که در آن مغروقیم
و در آن می گردیم. بدنبال خلوت تنهایی خویش

احمد دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:08 ب.ظ http://mirror.blogsky.com

بابا اینگیلیسی سخته ما امتحانامونم با کمک خودت میدادیم مگه یادت رفته ؟
خیلی باید زور بزنم تا بخونم
ولی تلاش خودم رو میکنم

یا علی

پشوتن دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:51 ب.ظ

هر جور راحتی بنویس

یا حق
پ.ن: غریبه ٬ تو که گفتی من ذوق ندارم کامنتت خیلی زیبا بود
گر چه سیاه بود .

ابراهیم (مهتی انس) دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:25 ب.ظ

احمد راس میگه .عزیزم سخته! حداقل کلمه های سخت مطلبترو زیرش بنویس. دوستارت انس.

کورش دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:35 ب.ظ http://vulturek.blogsky.com/

We don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teacher, leave those kids alone
Hey, Teacher, leave those kids alone
All in all it's just another brick in the wall
All in all you're just another brick in the wall

رسول شیوا سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:05 ب.ظ

خیلی دلم واست تنگ شده باشه
نمی دونستم اینقدر ....
موفق باشی
هوای رضای ما روداشته باش

رضا باید هوای ما رو داشته باشه

فرامرز چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:12 ب.ظ

یه مشت بچه سوسول ریختید معلوم نیست چه غلطی می کنیدخلاصش اصلا از چرندیاتتون خوشم نیومد اشغالا خواهشا کس و شر ننویسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد